الأربعاء، 7 يناير 2009

أنا باكره إسرائيل

الطبيعي و بكره عندي امتحان إني ألمّ نفسي شويه و اقعد اذاكر
تقريبا مش باتفرج على تليفزيون غير قناة الجزيره و نادرًا كمان
بس كله شايف الموقف شكله إيه
مش محتاج انوّه عن مدى الخسه الصهيونيه
مش محتاج أعلن عن مدى بطولة و صمود الشعب الفلسطيني
مش قادر أكبت غضبي من إغلاق المعبر
المفروض ان بعض الأخوة مدونين و مدونات كانوا عاملين زيارة النهارده
لمستشفى الهلال الاحمر في رمسيس
لتقديم كل اللي يقدروا عليه من معونات ماديه إلى وقفة نفسيه
طبعا كل ده لسه عارفه الوقتي حالا و ده اللي استفزني أكتب البوست ده
تحيه للأخوة المدونين و المدونات اللي بجد أثبتوا جداره يحسدوا عليها
و كما قال نبي الله (موسى) عليه السلام
" السلام على من اتبع الهدى "
السلام على الشعب الفلسطيني
و باكره دين ... أم إسرائيل
و صحّ النوم يا عرب ..
سلام عليكم

هناك تعليقان (2):

maha zein يقول...

ولا عملنا حاجة والله يا اتربي
تفتكر اي حاجة مهما كانت مهمة وعملناها للمصابين هيبقه ليها قيمة
بيتهيقلي ده ميساويش اي حاجة في حقهم علينا
بجد اليوم كان حلو جدا ومؤثر جدا جدا
بجد ربنا ينصرهم ويثبتهم

انا والله قلت لايمن بدر يبلغك...عشان فعلا كنت اتمني تيجي
يلا تتعوض ان شاء الله

Unknown يقول...

انا جاية اشكرك
انك اهتميت واتصلت بجد حاجة حلوة منك اوى
ربنا يبارك فيك يارب
شرفت بلقائك والحديث معك عبر التلفون
يوم الجمعه انا فى الاسماعلية ان شاء الله
دا اول اعلان ليك اهو
التفاصيل لما اعرفها ان شاء الله هنزلها على المدونة
بارك الله فيك
سلامى لكل اهل الدقهلية انا من المنصورة :)