الأربعاء، 16 أبريل 2008

لقمة طيش

ف لحظة طيش انا حبيت اجيب العيش
دي صورتي بتقفيل مصنعي
عدسة / ستوديو الوزير
و ده بعد ما الهبل ركبني و جبت العيش

عدسة / أحمد جميل

و حبيت ازغرط


عدسة / أيمن زيدان

و دي ابتسامة المختل بعد ما خد جزاء طيشه


عدسة / أحمد جميل

على فكره ( ملحوظه مهمة ) : الصور الهبله دي اتلقطت يوم الإضراب المزعوم 06 / 04 / 2008 من أمام المخبز الاهبل برضه .. و الحدق يفهم


هناك 6 تعليقات:

Riham يقول...

عندك حق بس هو مضحوك عليه من الناس اللى جنبة مين هيقولة كل دة الراعى مش بيعرف حالنا الا لما بنقوم بمظاهرة

maha zein يقول...

ana mesh arfa akteb araby
bs ana aret ,lesa hakamel
ana makontesh badkhol ala el net khales
lama asalah el windows hakteb araby
bas omoman ana dehkt ala el sewar laanak kont farhan aoy enak gebt eesh

aya يقول...

بجد عجبنى فيك ابتسامتك وتفائلك
هو ده الكلام

هى الحياة غير ايه ضحك ولعب وحب وسيبك من الجد ده
وشوية حاجات تانية فوق بعض


وسلملى على الاضراب

Unknown يقول...

انت باصرارك وفرحتك بلقمة الطيش اللى انت جبتها ممكن تبقى رئيس.......


رئيس وزارة العيش المقدد الأسمر المحروق وشركاه
بوست جميل ويا رب نقرا حاجة قريب
تحياتى

maha zein يقول...

ماشي يا عم عفونا عنك
لاني كنت هزعل اوي
اني خسرت مدونة رائعة كانت بتعلق عندي
مع اني والله كنت بدخل علطول
ومش بلاقي حاجة غير بتاعت العيش
انت فين
مش بتكتب ليه
عموما
انا في انتظار جديدك
وبخصوصو المدونة بتاعت الفضفضة
يلا لو عندك مشاكل ابعت
ربنا ما يجيب مشاكل(وفى الحالة دي هنخسر وههنقفل المدونة الي لسة متفتحتش)
بخصوص شباك عم شكشك
معلش لو عنده شوية قصور ولا كده
استحملوها
امي بقه هقول ايه
لازم نتحمل
بس هي وربنا جامدة صراحة
صح ولا ايه يا حاج
ربنا يقويك علي امتحاناتك
شد حيلك
اوعه يتقطع
خلص بقه
كلية
تحياتي

ayar يقول...

ربنا يكملك بعقلك يابنى .. ويكملنا كلنا بعقلنا !!